sista inlägget.

detta blir sista inlägget jag skriver på några dagar. sen kommer ida sköta bloggningen, som ni kanske såg i ett inöägg innan ? det kommer säkert bli sjukt bra, så får ni liksom lite variation oxå ? ;) ente bara mina tråkiga inlägg, utan hennes roligare oxå? haha. jaja, godnatt, sov sött. & ha det bra dom sista dagarna på lovet nu, för det tänker jag ha, hehe. :D
image description
fixa förresten mina naglar innan oxå. dom blev glittriga där uppe denna gången. & så några dekorationer, sjukt fint, med tanke på att jag gjorde dom själv. :P får visa bild sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu