ida kommer blogga.

åker ju till lalandia imon, så jag har snackat med ida, så hon bloggar åt mig. snällt va ? ;) hon ska försöka göra det lite då & då, så det kommer iallafall några inlägg. ska se om jag hinner blogga innan jag åker imon, men jag är ente säker.
nu håller jag på att packa iallafall. eller packa & packa.. jag har börjat kolla på vad jag ska ha med mig. allt ligger typ i högar på golvet. usch, jag hatar packa! vill ju ha med mig allt. jag suger på att planera vad jag ska ha på mig. :( fast det ska nog gå. nu ska jag hoppa in i duschen, gå ut med pepper, sen ska vi nog åka till hässleholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu