hemma.

hemma från lund nu! va riktigt kul där! dock skulle jag kanske träffat en annan oxå, men han va sjuk. fan oxå. får ta det en annan gång då. ;) hittade absolut ingen klänning.. blir väl att ha den vita. åh, fan oxå. :( alla klänningar ser konstiga ut över tuttarna, eller magen. usch.
sen på lund gjorde jag värsta tabben. trodde jag tappat mitt jojo-kort för jag hitta det ingenstans.. så vi frågar i alla affärer vi varit i, & ingen har hittat något. så vi sätter oss på donken så äter töntarna vars en hambugare, & jag en pommes. ;) fast det sluta lyckligt, jag hitta det i en ficka jag glömt kolla i. haha, snacka om att elin & issie va sura.. :p men va fan, shit happens ? ;)

lavio tjejer.

Kommentarer
Postat av: Elin

lavio 2

2011-11-22 @ 19:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu