funderar på..

1.Honor Gold - Becky Mini Dress2.Nelly Trend - Night Out Dress
3.Dry Lake - Savannah Dress4.Club L - Ruched Detail Slinky Dress
5.Club L - Draped Cut Out Dress6.Little Mistress - Ruched Trim Bodice Dress
funderar på att beställa hem nån av dessa klänningarna till bröllopet den 10 december & nån till bröllopet den 6 juni..? är mest sugen på tvåan, feman & sexan. riktigt snygga! fast orange e verkligen ente min färg.. haha. aja, får se.. ;) måste ju först få pengar. eller nån kanske vill köpa en till mig ? *valpögon*
äh, skulle egentligen ente blogga om det.. men satt som vanligt inne på nelly & kolla nu när jag ente hade något att göra. lyckas alltid hitta massa klänningar & skor jag vill ha. som dessa skorna, dom är sjukt snygga, men jag kommer bli typ 180 cm i dom.. kommer va längre än alla tjejer i min släkt då. ;)
Rebecca Stella For Nelly - Mika ShoeRebecca Stella For Nelly - Mika Shoe
skulle kunna döda för nån av dessa asså! tänk, skulle jag bara va 5 cm kortare hade jag kunnat ha dom! (utan att känna mig mobbad när jag står brevid alla andra i min släkt) aja, gud straffar somliga, right? ;)
typ dom svarta pumpsen till klänning nummer två, sen som andra till klänning nummer fem! *dräggel* får väl se vad som händer efter jul? kanske klickar hem någon (några) saker då..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu