Sitter ute i solen & bara har dt gött. Doc...

mms_img40213 (MMS)

Sitter ute i solen & bara har dt gött. Dock finns dt ente så mycke att göra.. Vi tänkte gå ner & bada, men gissa vem som glömt badkläderna hemma ? Tur att jag nog ska till stan imon. Får väl köpa hem några bikinisar. ;) så ah, jag får väl sola i trosor & bh senare.. Fan vad fail. :( åh, stackars mig. Får kanske gå ner till hundbadet med pepper sen istället så får iallafall han bada. ;) & du som tjatar om att jag ska svara på frågorna, dt inlägget med frågorna har typ försvunnit, (haha..), bara så du vet. ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej, då vet man att man inte behöver fråga mer

2011-07-17 @ 14:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu