snart lund!

nu har jag precis komit ur ur duschen, & ska snart klä på mig, & sminka mig. sen sticker vi & hämtar elin, & åker till lund. tråkigt att det regnar bara, men vi ska endå mest va inne, så det ska nog gå endå. ;)
vet ente om jag ska lägga upp en "dagens outfit" grej. jag hinner ente, & orkar nog ente heller. ja, jag är lat! har jag sagt något annat eller ? ;) haha.
men får snabba mig nu, puss hej. har förresten fixat lite tidsinställda inlägg. (2styckna) så ni har något att läsa medans jag e borta, om ni har lust, liksom.
.
.
visste ente vad jag skulle lägga i för bild, så det fick bli en på mina fossingar. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu