önskelista.

har redan börjat önska mig saker tills jag fyller år. haha. ;) (ja, jag e medveten om att det är 6 månader dit..) men lägger jag in sakerna nu, kanske folk kommer ihåg att köpa det till mig ? smart där. ett plus i kanten till mig. :D
.
1. Louis Vuitton väska. Neverfull Brown Monogram GM-bag
Louis Vuitton Neverfull Brown Monogram GM Bag
2. en iphone 4 vit. 64GB
3. Louis Vuitton Trevi GM Monogram Brown
Louis Vuitton Trevi GM Monogram Brown
4.  Iphone4 skal, med svart/vit pärlor. hatar att det ente finns snygga skal till iphone 3.
Skal iPhone 4/4S Pärlor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu