några timmar senare..

.. så är jag vaken. haha, vakna faktist för ungefär 2 timmar sen, men endå. ;) har hunnit duscha, & fått en förkylning. så typiskt. men kvällen blir nog rolig endå.
elin kommer om ungefär två timmar, för vi ska fixa lite innan. för vem orkar fixa med madrasser & sånt skit mitt i natten ? hmm.. ;) sen måste hon hjälpa mig välja kläder. vet ente riktigt vad jag ska ha på mig. hatar sånt. det betyder väll att jag har för lite kläder eller något.
hörs senare. ska ner & dammsuga nu, duktig som jag är. :D
.
image description
.
denna, fast i typ krämvit ? hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu