hässleholm.

har precis ätit, & ska nog snart åka till hässleholm. har hittat en sjukt snygg sportbh där. såg den i vecko revyn, haha. ;) men får se om jag orkar följa med, e helt seg idag. har sprungit runt med min ziperall hela dagen, & det tänker jag fortsätta med. fick ju t.o.m konstiga blickar av folk på city gross, speciellt vuxna. rätt omoget.. :O dom e endå vuxna liksom?
.
så ja, nu ligger jag iallafall i sängen, helt propp mätt, lyssnar på musik, & puffar massa människor på facebook. lagom störig är jag, hehe. :D får väll snart ta & gå ut med pepper. känner att jag behöver det. har ente rört mig alls idag, lat som jag är.. dock sprang jag på mitt springband igår. får ta & göra det ikväll igen, nu när jag äntligen har fått fram det från all röra. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu