"du är vad du äter"

sitter & kollar på "du är vad du äter". tycker det är rätt bra faktist. ;) har precis kommit på att jag äter samma onyttiga skit som dom, & minst lika mycke, så jag är väll glad att jag är hyffsat smal endå.. får ta & skärpa mig när det gäller att äta onyggtigt. vill ente sluta som värsta fettot som rullar fram.. :P börjar på måndag, för det är ju förfan helg nu. ;)
.
kollar även på nelly.com. asså gud vad snygga klänninger där är på "festklänningar". åh, ge mig. blir jättesugen på att köpa klänningar nu. ska ta & göra det efter jul, när jag har pengar. :) så får hoppas på att jag får en massa pngar i julklapp. bara en vecka kvar, förhoppningsvis några tusen rikare då oxå, hehe. ;)
.
.
sen va det nån som fråga hur lång jag är med & utan skorna jag hade på bröllopet. jag är lite under 170 utan klackarna, 168 något sånt tror jag, & med klackarna så va/är jag 177-178. :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu