bröllopet!!

förlåt att jag ente bloggat. trodde jag skulle kunna blogga därifrån med hade absolut ingen teckning där ute. förutom på toa, & där kunde jag ju ente va hela tiden? ;)
men ah, kom hem för en stund sen. slängde av mig klänningen så fort som möjligt, & klackaskorna åkte av redan i bilen. gud vilken plåga! mina fötter hatar mig nu.. kommer ente kunna gå på flera veckor. haha. :)
.
förresten, ska man ta det positivt när servitörerna tror att jag e 18 & vill bjuda mig på vin..? såklart tacka jag "ja" till det vita, men "nej" till det röda. hehe..
.

.
lägger in bilder från bröllopet imon! blir halvdåliga mobilbilder, men äh, strunt samma. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu