äntligen!

blogg.se funkar igen. haha. :D
.
sitter i soffan, dricker sockerfri redbull & kollar på tv. härligt liv.. det e liksom det enda jag gör om dagarna. ;) mitt liv hade varit deprimerande utan soffan & tv:n. ;) dock känner jag mig som värsta tjockisen som ente gör något. mitt rosa springband står liksom längst in på mitt nya rum, så det kan jag ente använda. & det är svinkallt, jag menar verkligen svinkallt ute, så det är ente ens lönt att tänka på att gå ut & gå. brr.. :( ge mig snö, så det kan bli sommar sen va?! bruna ben, shorts & massa sol & bad. yeah!
ser ut som en apa, men va fan.. kolla så brun jag va?! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu