Today's Tygbitar!


.
tröja : bikbok
tights : ingen aning, men gissar på typ gina tricot..? 
.
förövrigt så km jag precis hem från bellas match. dom vann, vet dock ente med hur mycke. va ente så insatt i matchen.. haha ;) frös allt av mig, så påvägen hem fick jag låna D's jacka, stor & mysig. (såg ut som en mupp, måste visa bild sen..) riktigt gulligt! så nu sitter jag på rummet, kollar på Grimm eller något sånt, dricker latte å knarkar halstabletter. tror jag börjar bli sjuk..? har riktigt ont i halsen. :( tobbe har ju precis haft halsfluss så skulle ente förvåna mig om jag blev smittad av det? håller tumamrna för att jag ente blivit det, hatar att va sjuk. fast vem gör ente det egentligen..? ;) haha! ska kolla klart Grimm nu, & ta på mig myskläder & krypa ner i sängen med täcket om mig. vi hörs imon! 
.
.
bild på latten oxå - standard! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu