Ensam Mamma Söker

har tagit en paus från pluggandet & sitter just nu i soffan & kollar på ensam mamma söker, men ljus tänka & en kopp té. mysigt! tänker ente skriva att jag snart kan läxan, för då slutar det med att när jag sitter där & så skriva förhöret så går det ikke bra. haha. ;) 
ska iallafall se slut ensam mamma söker, sen ska jag nog gå & lägga mig. är riktigt trött, & det har jag varit hela dagen idag. tur att det e kort dag imon, fick en akuttid hos tandläkaren halv tre, så slutar redan vid halv två. :) man klagar ju ente, right? ;) blir bättre & roligare bloggning imon, för då har jag bara hemkunskap i läxa, så hinner blogga från datan då. sen ska jag träffa en kompis, men ah.. jag kommer hinna uppdatera er med lite roligare inlägg endå. :) hörs imon! 
.
.
ni får en bild tagen för ett par dagar sen, eftersom det e mörkt i rummet.. & så orkar jag ente ta någon ny.. inget smink å ah.. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu