Billy's panpizza

Sitter i soffan & äter billy's panpizza. Fattar ente hur den pizzan kan va så god, e liksom bara ost & skinka? Haha, aja, jävligt gott e det iallafall. ;)
Asså jag har verkligen inget kul att skriva. Har ju ente gjort så mycket idag? Bara varit i skolan & sen solat en stund. Helt klart ett måste när det e så himla bra väder ute. :D får ju passa på, för på onsdag ska det visst regna & åska? Usch.. Hatar åska.. Men nu ska jag iallafall äta upp min pizza & vänta på att "Halv åtta hos mig" ska börja. Hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu