kick out the epic motherfucker!

kom hem från erica för en stund sen. så nu sitter jag i sängen & vågar håret. taxin kommer om ungefär 10 minuter så har smått brottom, men det ska nog lösa sig. ;) ska ju till mormor & äta middag där. va längesen man va där.. får ju passa på & träffa henne så mycket som möjligt nu när jag vet hur det känns att ente kunna träffa folk jag vill träffa.. kommer sker bli mysigt iallafall. mormor lagar alltid massa mat & efterrätter. ;) typiskt mormödrar..? aja, hörs senare. tar ente med mig datan till mormor, men uppdaterar från mobilen om appen vill funka. :)
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu