Det här med praoplats..!

slutade ju tidigt idag, så stack direkt & frågade om praoplats på ett ställe. ska ringa dom imon för chefen va visst ente där just nu.. & turistbryån skulle ringt mig förra veckan, men ringde aldrig. så har ringt två gånger nu, & då är chefen alltid borta, även om dom säger att han ska va där när jag ringer. dålig stil!
.
sitter i soffan nu & kollar på simpsons & äter glass. :D ska snart göra en brasa eftersom det e riktigt kallt i huset! ska gå & klä på mig myskläder oxå. sitter liksom i jeans - ente min stil direkt.. ;) jaja, hörs senare!
.

Kommentarer
Postat av: naxo - bloggen med tips!

sv: 1.67 något sånt haha :) själv?

2012-03-20 @ 16:10:46
URL: http://naxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu