En hyffsat bra rubrik!

åh, fattar ente varför man måste ha rubriker..? dom e så tråkiga. & så kommer jag aldrig på nån bra? :O 
.
har precis ätit lite, å nu sitter jag i soffan med uppknäppta byxor. - ja, jag åt förmycket.. haha, aja, strunt samma, nu e jag mätt ett tag iallafall.. ;) skulle egentligen stuckit å kollar MFF - GAIS, men eftersom vädret är så jäkla dåligt så hoppar jag över det. orkar ente stå/sitta där i regnet, när det e kallt ute dessutom. så jag å mamma tar en hemmakväll. vi ska ner till preem å köpa chips & sånt, å sen blir det tjejfilmer hela kvällen. tobbe å pappa vill fortfarande kolla på matchen, haha. ;) nu ska jag iallfall hoppa in i duschen, känner mig riktigt ofräsh.. ska jag va ärlig så har jag ente duschat håret på typ en vecka.. hmm, nasty! 
.
.
förresten, lycka till i åhus brudar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu