22.54

blev ingen minigolfturnering ikväll.. dock funderar vi på att ta det imon efter att vi varit hos annikens mamma & pappa & ätit räkor. sjukt mysigt att dom bjuder hem oss till deras stuga. vi har ju endå bara träffats två gånger innan..? sjukt gulliga & sjukt trevliga e dom iallafall!
.
sitter just nu i en stol med myskläder, popcorn & kollar på tv.. det enda jag gjort idag har varit att äta munkar.. jag har tryckt i mig 8 styckna. helt sjukt!? :O aja.. imon ska jag & pappa iallafall cykla 14 km innan frukost, bara för att ta reda på vad det finns på andra sidan bron.. hur onödiga är ente vi egentligen..? men är man nyfiken så är man, hehe. ;)
nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen ska jag kolla lite bloggar.. hörs imon! 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu