aj säger jag bara!

usch, va ju hos tandläkaren innan & dom har verkligen spänt min tandställning sjukt hårt för att gluggarna ska försvinna så snabbt som möjligt så jag kan bli av med tandställningen. så blir väll att jag får ha tandställningen i högst ett halvår till, så det känns skönt att veta när den senast åker av iallafall. bara synd att man ska behöva bli riktigt sur & verkligen skälla ut dom för att dom ska förstå vad man vill.
.
jaja, skolan idag va rätt skön. hade bara tre lektioner, så jag slutade lite över tolv. kan ju ente klaga & säga att det va några jobbiga lektioner heller, så det va skönt, med tanke på hur trött jag är. ;) så blir väll att ta en dusch nu, sen lägger jag mig. får bli en tidig kväll ikväll för att orka med imon. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu