Ny Plattång

har helt glömt bort & visa plattången jag köpte för kanske en månad sen när jag å kajjan va i lund.. tänkte passa på & visa den, eftersom det blir ett bra "infyllnadsinlägg" eftersom jag antagligen e i lund just nu med några kompisar. ;) så kan ente uppdatera er "live". (heter det live..? känner mig som värsta tv:saken som har spelat in något..) babbelbabbelbabbel! här e plattången! rosa & med några saker som ska likna diamanter eller något? sjukt snygg e den iallafall, & bra.. köpte den bara för utseéndets skull, så blev glad över att den funka bra. ;) sen va den ente så dyr heller, tror den fick på typ 400 kr eller något sånt..? finns ju plattänger som kostar runt 1000 kr.. dock passar 400 kr min budget mycke bättre än 1000 kr. ;) 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu