Godmorgon. ♥

godmorgon! vaknade för en stund sen & gick ner till preem & handlade frukost till mig & tobbe. snäll syster va? ;) ska strax ut med hunden oxå, sen ska jag bara tvätta & ladda upp för skolan. sista dagen på sommarlovet idag ju. känns sjukt att jag börjar nian. nästa år gymnasiet. blö, fuck my life. :( aja, det går säkert bra, & gör det ente det så går det dåligt. har nada att skriva om, så hörs senare. får se om jag hunnit hitta på något roligt tills dess..
.
.
helt normalt & sitta å fota sig själv med en latte.. jappjappjaa! ;) 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men de med latten är ju standard med dig ^;)

2012-08-19 @ 10:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu