Godmorgon. ♥

godmorgon! fan vilken seg dag att komma upp på.. är helt trött! men aja, imon e det fredag, sen e det helg! så får väl stå ut två dagar. ;) tror jag klarar det. dock e torsdagar så jäkla sega, vi har inga roliga eller ah "slappa" lektioner. matte, engelska, musik, no & spanska. blö!
ska fixa mig & så nu, så vi hörs när jag kommer hem. :)
.

.
två bilder från i sommras i husbilen. orka ente ta nya eftersom vädret & ljuset e superdåligt ute, så bilderna blev typ helt svarta. ente kul. :O men ah, eftersom håret ser lika dant ut så tyckte jag det passade ;) troll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu