~SWEAT~

Kom precis på att jag ente hade bloggat sen nio i morse.. Haha opps.. Kom hem från lund vid tre, hade det jättemysigt där med erica & elin. Fikade på espresso house innan erica blev sminkad. Fick verkligen lära mig lite nya saker, så det va kul! :D Va ute med erica en stund & följde henne hem. Vid fyra kom släkten från mammas sida, så vi har precis ätit & så. Ska snart gå ut till erica igen, så blir det lördagsmys där - filmkväll. :) hon ska bara äta innan. Så ja, jag har en lugn lördag. Kan behövas me tanke på hur jäkla trött jag är.. Hade ente orkat hitta på något ikväll. Valborg på måndag, så får ju va utvilad tills dess. Haha, nej, men ska ha en lugn valborg med erica & familjen. Sticker antagligen ut senare på kvällen & kanske träffar fler kompisar? Hm, vi får se. ;)
Sitter på mitt rum nu iallafall & kollar på tv. Så social jag är? Men jag orkar ente, är helt trött i hjärnan & kroppen. Somnade ente förrens halv två igår, för en kompis ringde & ville träffas en snabbis.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu