08.38

godmorgon! vaknade lite över åtta istället, helt själv? hmm.. kanske va för jag gick & la mig hyffsar tidigt igår? skönt va det iallafall, för jag e ente ett dugg trött! :D & sen e det ju riktigt fint väder ute, så det kanske man blir lite piggare av?
har ente hunnit flyttat mig från sängen än.. ligger fortfarande & halvsover, behöver ju egentligen ente gå upp förrens nio. ;) men ska väl snart gå ner & äta frukost, sen kanske jag duscha? gjorde dock det igår, men har jag tid idag gör jag det igen. älskar att duscha! hörs senare!
.
.
fina morgonbilder.. ser ut som jag ska börja gråta ju? :O men jag lovar, det ska jag ente.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu