vågar jag..?

funderar på att ta två hål till i höger öra. har redan dom två nedersta, men vill ha det som på denna bilden typ. tycker det är riktigt snyggt. :o så nu sitter jag & googlar på piercingstudios. kan ju göra dom samtidigt som jag piercar läppen/tungan? (om typ åtta veckor) är riktigt sugen på att göra det. men vet ente om jag vågar. hatar nålar, & allt sånt. höll på & dö när jag gjorde dom fyra jag har i öronen nu. ;) haha, sån mes jag är.
men vad tror ni, skulle det va snyggt?
bild lånad från google!

Kommentarer
Postat av: matildaolsson

jag tycker du ska göra de! Men tänk på att de kommer göra så satans ont efteråt... Jag kunde inte ens sova på den sidan jag hade tagit hål på på flera veckor, sen när du får lov att byta örhänge där "där uppe" så låt de sitta i några veckor till! :*

2011-10-16 @ 08:09:55
URL: http://matildaoolsson.blogg.se/
Postat av: slida

det kommer bli fett snyggt tutti therese!

Men jag tycker fan inte du ska ta de samtidigt..

Fatta va ont du får då sammanlagt :o

Om du ska ta både tungan, läppen, & öronen!

Men du ska lätt göra de, du klarar nålen.. de går ju så satans snabbt! :D

Jag kan sitta & hålla dig i handen (a)

Älskar dig <3

2011-10-16 @ 09:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu