kanelbullar.

ska snart baka kanelbullar. mamma ska bara komma hem med jästen. gjorde kanelbullar i skolan innan oxå, men dom jag gör hemma blir såklart godare! ;) nejmen.. dom jag & elin blev riktigt goda, fast där va för lite fyllning. :o fast som om ni bryr er?
sitter & kollar på tv nu iallafall. ska se unga mödrar snart, sen baka. måste plugga engelska oxå.. åh, jag orkar ente! men äh.. & på fredag börjar vi typ 9:30. sjukt skönt. & så slutar vi vid 14. tummen upp för såna fredagar. kunde dom ente va så varje dag..? ;) ska nog bli politiker & införa det. :D så kom ihåg, alla måste rösta på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu