ansiktsbehandling !

har precis kommit hem från ansiktsbehandligen! sjukt skönt. min hy va fucking kaos. haha. ;) så nu har jag fått något medel jag ska ta två nätter så ska det mesta röda & dom största pormaskarna försvinna. skål för det. sen sa hon att det hjälper att sola oxå..? då blir jag både brun & så hjälper det mot min hy. skönt. :)
så ah.. måste nog snart gå & plugga engelska. har ju prov imorgon. asså jag orkar ente. engelska suger. :( fast först ska jag nog läsa SOLO som jag fick hem för en stund sen & kanske äta något.. bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu