ansiktsmask & hårinpackning.

ligger i sängen men ansiktsmask & hårinpackning & lyssnar på musik. det är fan livet asså! & så kollar jag på när pepper vill leka med piff & puff! haha, så gulligt. han får ju ente ta tag i dom liksom, så han står utanför buren & gnyr. naw, gullig hund. ♥ men asså.. jag vet ente om jag ångrar att jag skaffa dom eller ente.. för jag måste slänga ut pepper ur mitt rum & allt. & det känns så himla taskigt.. :( känslig tjej jao! nä, nu ska jag gå & skölja ur hårinpackningen & sköja bort ansiktsmasken, sen ska jag dejta underbara kudden! tror den saknar mig lite faktist. eller så är det jag som saknar den.. hmm..? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu