med bredband noll kronor till alla kunder, noll kronor, till alla kunder.

kollar för mycke på tv
.
har varit med erica idag. kuligt. ;) snackat skit, kollat på tv, misstolkat saker. ah, typ det vanliga.
så nu sitter jag i soffan med min älsade sockerfria redbull, & kollar på MTV. (dock stor diss till att allt e gamla avsnitt..) smsar oxå med en massa personer. snacka om att jag älskar mina fria sms.. :D tummen upp för den som kom på det liksom. kommer antagligen sitta här resten av dagen. inga läxor, inga prov, NADA! yeah buddy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu