Paranormal Activity

har precis varit nere & kokat té, så nu ska jag & isabelle strax sätta på den andra..ingen av kollar på filmen, båda ligger med huvudet nere i kuddarna & sen har en filt över huvudet.. vadå mesiga? ;) jag vet några som ente kommer kunna sova inatt asså.. har redan sagt till isabelle att hon ska få ligga ytterst i sängen eftersom jag vägrar.. :P men ah, nu ska vi sätta på filmen.. vi hörs imon :D eller ah, om jag ente dör av rädsla såklart.. ;)
.
.
eftersom det e på isabelles data så får ni en bild från "arkivet".. duger lika bra, right ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu