tatueringar - så j*vla snyggt!

.
asså gud, hur snyggt e det ente med tatueringar? sitter & googlar "tatueringar" & dregglar över hur snygga vissa är. :O är helt kär i åttonde bilden, den med stjärnorna & "sträcken". så j*vla snygg! längtar sjukt mycke tills jag fyller 18 så jag kan gadda mig. kommer fan va söndetatuerad vid 20års ålder. haha! ;) ne, men det e faktist riktigt snyggt - sålänge man ente överdriver med en massa onödiga tatueringar. ;)
nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, sen ska jag lägga mig. ska ju upp riktigt tidigt imon. tar med mig datan, så kommer blogga från norge. & så bloggar jag imon innan jag åker. :) pusssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu