rubrik saknas

kommer ente på något vettig rubrik att skriva, eller ens en bra rubrik så struntar i det..
.
idag har ente hänt så mycket. har väl gjort det som som flesta andra oxå gjort, legat ute i solen? e ju riktigt skönt väder ute, & har varit hela dagen. :D så nu hoppas jag på att jag blivit lite brun & fått en lite snygg linje. låg ju endå i solen i två timmar, vågade ente mer med tanke på att jag ente vill ha pigmentförändringar. e fortfarande rädd för det.. ;)
.
hm, har väl ente gjort så mycket mer? gjorde klart en inlämningsuppgift till slöjden. duktig jag är right? ;) nä, nu ska jag ner & äta. korv med bröd.. haha, lata? ;)
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu