inte okej, i know!

förlåt, verkligen ente okej att ente blogga med har haft fullt upp hela dagen. va först i kristianstad hos tandläkaren & sen träffa jag ida. vi stack till ringsjön runt tre & stanna där till typ sex. va verkligen sjukt fint väder ute! :D tog årets första dopp idag oxå. va faktist skönt! ;)
så ah, nu har jag precis fölt ida hem, så nu sitter jag framför tv:n & kollar på Outsiders. ska försöka fokusera lite på spanskaglosorna eftersom vi har någon jäkla förhör imon även fast vi har prov på torsdag. fan sjukt, orkar verkligen ente. skolan e för mycke just nu..! jaja, hörs senare, jag lovar. nästan.. ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu