hemma från dopet!

kom hem från dopet för en stund sen. va faktist rätt kul, dock jäkligt kallt! eller när det blåste va det kallt.. ;) så nu sitter jag i sängen, fullproppad av smörgåstårta & 10 olika kakor. jag skojar ente, där va verkligen hur många olika kakor som helst, så jag tog en av alla. varför ente liksom..? ;) blir slut på allt onyttigt nu. måste skärpa mig.
.
får väl se vad som händer nu.. två kompisar fråga om jag ville hänga med ut, vet dock ente om jag orkar. har döont i fötterna efter mina klackskor, så funderar på att bara stanna hemma & typ chilla..? skola imon ju, så kan ente va hur trött som helst. aja, vi får se.. hörs senare iallafall :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu