godmorgon!

godmorgon! fan vilket tråkigt väder det är ute? det typ redgnar & åksar? eller så e det bilar jag hör, haha.. men tror faktist att det åskar. ;) det va ente åska, det va sopbilen..
.
ska snart göra mig iordning för skolan iallafall.. känner dock ente för det. är helt seg idag. :( men det e fredag, så det e skönt! ida & kajsa sover hos mig lördag - söndag, sen på söndag e det barndop för min kusins barn. ente för att jag känner för att gå, men får väöl offra mig. men vem orkar hälsa på 100 pers?! :O ente jag iallafall. nä, nu ska jag göra mig i ordning, hörs mer sen! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu