Dagens outfit!

Har helt lagt av med att plugga kemi nu. Orkar ente, inget fastnar endå på hjärnan, så jag skiter i det. När behöver man liksom veta en massa olika glas & plaster? :o bara onödigt!
Tänkte iallafall lägga in en bild på dagena outfit. Chinos & spetströja. Spräckte ju mina sista par jeans i rumpan i går, så får köra på mjukis & chinos nu tills jag ska iväg & shoppa. Älskar ju att gå i mjukis, så det gör absolut ente mig något.. ;) Nä, ska kolla på Let's Dance nu, bloggar mer senare!


Kommentarer
Postat av: Moster

Sååå fint linne!!

2012-05-11 @ 13:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu