Rolig historia

Steffe hade raggat upp en brud på nätet och de hade kommit överens om att träffas på Q8-macken i Bromma. Priset hade avtalats till 800 kronor för en timmes behandling. De körde ut till en enslig skogsväg på en av Mälaröarna. Steffe hoppade ur bilen, krängde av sig kläderna...då plötsligt bruden gjorde en rivstart med bilen och försvann.

Steffe stod där vid skogsvägen med brallorna vid fotknölarna och kikade efter bilen, och han tänkte att...tja, shit happens! - bilen var ju stulen, sedlarna var falska, och jag skulle ju ändå pinka...

.

tyckte den va lite rolig nu när min kvällshumor är som bäst. ;) ska snart gå & lägga mig tror jag. är riktigt trött. somnade en stund vid halv nio, men blev väckt igen vid nio.. men aja, bäst va väl det endå.. annars hade jag ente kunnat sova på typ hela natten..

har ringt till två ställen & frågat om prao oxå. förhoppningsvis kommer jag in där, annars vet jag ente var jag ska praoa.. typ som pensionär..? hade ente det varit rätt coolt, att typ kunna sova hela dagen, & att nån passade upp en ? ;) fett awesome ju..

.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu