Nybakta vaniljbullar & halv åtta hos mig!

sitter & kollar på halv åtta hos mig & äter nybakta vaniljbullar. har redan ätit tre & dom har varit klara i ungefär 20 minuter. undrar hur många jag kommer hinna äta innan jag går & lägger mig..? ;) haha!
ska träffa en kompis om en stund oxå tror jag. när han tränat klart. måste oxå försöka hinna göra engelskan till imon. tror dock jag klarar glosorna rätt bra utan att plugga på dom så mycke. hmm, får se. :) men nä, ska fortsätta kolla nu, hänger typ ente med när jag bloggar. hörs senare! :)
.
.
måste lägga in bilderna från mobilen till datan oxå. känns rätt tråkigt att lägga upp samma bilder hela tiden. :O dock tänker jag aldrig på det förres jag bloggar & mobilen e död eller jag ente hittar USB sladden.. klantig tjej här asså! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu