jag är den mest osmidiga människa jag känner!

japp, det e jag!
.
kom hem från mormor för en stund sen iallafall. åt köttgryta & potatis. riktigt gott faktist! sen hade mormor bakat en riktigt stor chokladkaka.. typ kladdkaka, sen extra choklad på, & massa strössel. tog en liten bit eftersom jag va så mätt, men såklart la mormor upp mer.. så slutade med att jag åt förmycke tårta. haha, typiskt mormor. ;) så nu ligger jag här & är propp mätt. känns som att jag ente kommer behöva äta på minst en vecka!
snackade med min kusin innan oxå. blir antagligen att jag åker & hälsar på henne på onsdag, & lille isak. mys! ♥ nu ska jag gå & byta om från dessa enormt trånga jeansen & sätta på mig ett par mjukis istället. hörs kanske senare.. om jag ente somnar i soffan..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu