Fixat lite saker!

kom hem vid fyra, har varit runt i höör & fixa lite saker. b.la en present till söta zainab som fyller 15 på söndag. grattis i förkott hjärtat! ska nog snart sticka till ica oxå & handla lite saker inför imorgon. kommer några tjejkompisar då ju. mysigt! :D
nu sitter jag på golvet & försöker slå in presenten. ente det lättaste jobbet asså. har tejp & snöre på hela mig. men ah, det e rätt kul endå. ;) hörs senare, har inget vettigt att skriva om..
.
.
tröjan/tröjorna jag hade på mig today!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra blogg :)

2012-03-18 @ 11:38:35
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu