"dumma mig"

det e nog den filmen som har den titlen som passar bäst in på mig. "dumma mig", liksom varför skulle jag tagit med mig spanskaböckerna hem? klart dom ligger kvar i skåpet. åh, irriternade! :O
.
ligger i sängen nu & dricker te iallafall, åt för en stund sen oxå. va riktigt hungrig & e sjukt trött. haha, det enda jag gjort idag är att äta, & endå e jag hungrig igen ? ente bra.. först frukost, sen baguette & gifflar till lunch, glass med vicky & sen glass med isabelle. nu en majsbulle med te.. aja, sån e jag, haha. ;) men nu ska jag hoppa in i duschen. ska försöka att ente halka eller råka starta brandlarmet idag.. hörs senare! :)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu