Big Brother

.
ligger i sängen nu & kollar på big brother, & smsar med lite roligt folk! har precis gjort klart spanskaläxan & skrivit min svenska bokrecention. & ätit sallad & träffat en kompis. det e väl det jag hunnit med sen jag kom hem från lund. har ente ens hunnit duscha, så får ta & göra det imon innan jag sticker till skolan. åh, orkar ente, kommer va helt död ju.. :(
fotar förresten det jag köpte imon, eftersom det är bättre ljus då. mitt rum är helt svart, & det blir ente så bra med mina tråkiga lampor.
men ah, funderar på att gå & borsta tänderna nu, är riktigt trött. vill ju dock se klart big brother.. får kanske sova en stund imon efter skolan istället..? aja, godnatt sötnosar. hörs imon. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu