Big Brother

sitter & kollar på gårdagens avsnitt av Big brother. missade ju det igår, för jag somnade så tidigt som jag gjorde. men äh, tur att det går på tv igen iallafall. väntar på att Big brother 24/7 ska börja oxå. börjar ju nu vid 19 väl..? :) haha, asså jag e verkligen ett stort Big brother fan.. typsikt mig att fastna så för ett program. :O
jaja.. ska snart gå & varma lite fler vaniljbullar & te. ska dock upp & väga mig innan.. har ätit en massa onyttigt redan idag, b.la fyra vaniljbullar & paroner (?), så åt bara en sallad till kvällsmat. sallad-avokado-gurka-paprika-rödlök-fetaost-citronpeppar! gott & nyttigt! :D
hörs senare.
.
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu