Big Brother!

ligger i sängen nu & kollar på big brother. ligger & äter flinger & en macka oxå. natta mat! ;) även om jag e sjukt mätt så får jag alltid ner mer, konstigt nog. men ah, sån är jag. :D
ska snart sova tror jag. skola imon, måndag! usch, rätt drygt. skulle gärna haft en ledig dag till, men äh, that's life. har iallafall fått mycke gjort denna helgen. gillas stort! men nä, ska fortsätta kolla på big brother nu, & smsa med lite folk, så hörs vi imon. :)
.
.
åh, saknar värmen, & lilla isak! påsklovet förra året, när det hände mycket & eva, madde & lilla isak va på besök ofta!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag va inne i din blogg och ville tipsa dig om min sida med senaste kläder, klicka dig gärna vidare på:



http://traderista.blogg.se/



Ha en bra dag!

2012-03-19 @ 01:36:03
URL: http://traderista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu