ut med vovven!

nu ska jag gå upp & klä mig, sen ska jag ut en runda med vovven. ska strax möta upp kajjan oxå, sen sticker vi till lund! ska handla lite presenter till folk som fyllt år & folk som snart fyller år. känns bra att köpa allt på en gång, så slipper man stressa senare. ;) men ja, det blir en mysdag i lund med kajjan. sen sover hon här, & kanske ida oxå. riktigt trevligt! nä, måste snabba mig nu. tar kanske lite bilder idag, så lägger jag in dom senare när jag kommer hem. kommer ju ente bli nån bloggning när jag e där, eftersom appen har helt fuckat upp sig, & jag har ente pengar på mobilen så kan ente göra såna sms-inlägg. :O suck, jobbigt liv jag har asså. jaja, hörs senare!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu