Sveriges nationaldag?

grattis sverige? eller? :O
.
vet ente riktigt vad man ska säga men aja, det funkar med ett grattis. & godmorgon förresten! vaknade vid elva så har varit nere & ätit frukost & kollat på tv. det vanliga liksom. ;) funderade på att sola idag oxå, men kom sen på att jag e urfattig & ente har några pengar. suck, hatar att va fattig. tur att jag snart fyller år & tar konfirmationen, så jag får lite pengar. sitter & kollar runt på nelly, gina, bikbok m.f & skulle vilja klicka hem halva affären. kanske borde spela på lotto så jag vinner några miljoner? låter som en bra idé, right? ;) nä, nu ska jag kolla lite bloggar iallafall, hörs senare!
.
.
hitta förresten precis en tjuga & blev smått glad. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu