Spanien - Frankrike

ligger i sängen & kollar Spanien - Frankrike. står 1 - 0 till Spanien änsålänge, & det gillas! känner mig lite tvingad att hålla på Spanien med tanke på att jag håller på Barcelona annars. ;) e faktist förvånad över att Spanien leder, för Frankrike brukar va jäkligt bra. men det e minst 11 minuter kvar, kan ju bli tilläggstid, så allt kan ju hända.. får dock hoppas på att Spanien fortsätter hålla ledningen. ;)
.
hmm, städade förresten mitt rum innan oxå. torkade av & dammsugade, la in kläder i garderoben & plockade undan massa saker som låg framme. duktigt av mig, right ? sen bytte jag plats på lite saker oxå. som om ni bryr er egentligen ? haha! ska iallafall snart hoppa in i duschen, sen se en film. måste bara se färdigt matchen. ;) tror dock jag kommer ha riktigt svårt att somna inatt, med tanke på att jag vaknade ett idag. men måste upp i tid imon för ska ju till nova med mammi & handla lite saker inför kivik. b.la ett bar löpartights & pilotbrillor till emma. men ah, hörs kanske senare, annars hörs vi imon innan jag åker. :)
.
.
helt random bild, men hade ingen annan att lägga upp som ni ente redan sett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu