packar!

håller på att packa det sista nu till norra rörum. herrregud, får ju ente ner allt i en väska!? sjukt.. men ah, kommer ju va på läger i 4 dagar, måndag - torsdag. kommer ente blogga då, men vi hörs ju på torsdag, right? ska försöka ta massa bilder oxå, så jag kan lägga in en riktigt bildbomb när jag är tillbaka. ;) kanske bloggar imon innan jag sticker förresten, får se om jag hinner, annars bloggar jag på torsdag. 
men ah.. har haft det supermysigt idag iallafall. myst en massa med både isak & lille gustav, & fått en massa pengar. så nu längtar jag bara tills konfasaken är över så jag kan åka iväg & slösa allt. kan aldrig hålla i pengar, dom försvinner direkt, haha. ;) speciellt när det finns så massa snygga saker att köpa. funderar på att gå & lägga mig snart, är supertrött. & så ska jag upp tidigt imon. ska va i norra rörum klockan 10.00 så klockan ringer redan 08.30.. har ente insett att jag har sommarlov än.. går ju upp lika tidigt som när jag ska till skolan, haha.eller ja, nu ljög jag.. men nästan. nä, ska ner & kolla EM nu, danmark - tyskland. hörs imon eller på torsdag! 
.

.
ni får en "gammal" bild på mig, sisi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu