godmorgon. ♥

godmorgon!
har precis kommit ut ur duschen, så nu sitter jag vid datan & kollar bloggar & facebook. viktigtviktigt! ;) va nere & åt hotellfrukost innan oxå. herregud så gott! åt massa frukt & onyttiga kakor, å såklart latte till det. längtar tills imon när jag får äta hotellfrukost igen, hehe.
men ja, ska väl snart börja locka håret. lär väl ta typ en timme? har så mycke hår, sen ska jag hina hämta plåster & sånt shit under tiden eftersom jag antagligen kommer bränna mig ett x antal gånger.. ;) klumpig? ja! åh, gud, snart e det bröllop! så j*vla mycke jag längtar asså. nä, nu måste jag börja fixa mig, smörja in benen & sånt tråkigt.. hörs senare!
.
.
pappa ville va med på bloggen, så han hälsar, i guess..?
.
förresten, 8C, lycka till på Ringsjön runt. hoppas ni har fiiiint väder, för det har vi! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu